ESC 2012: Albania | Rona Nishliu - Suus


Rona Nishliu fue la elegida para representar la candidatura albanesa en Bakú 2012 con la canción Suus que es una balada, tras proclamarse la vencedora en el tradicional festival de Festivali i Kënges que se celebró en la capital albanesa, Tirana en diciembre de 2012.

Hay que destacar que la canción albanesa fue la segunda en aparecer después de la candidatura suiza que fue presentada una semana anterior a la de Rona Nishliu


Letra de Suus - Rona Nishliu

Letra gracias a 4 Lyrics


Në këtë botë, dashuria s’jeton më
Koha më për ne ska kohë, jo
Jo, oh
Jo… oh…

Koha për ne ska kohë
Atëron aeroplani im
Në pistë pa drita të shpirtit tënd
Me bërryla ngjiten sot

Ata që dje s’jetonin dot
Por të djeshmet s’kanë rendësi
Nga detra të trazuar u përpinë
Më të nesërmet nuk do të sjellin gjë
Ma shpresë pa shpresë e marrëzi

Më ler ni të qaj… qaj… qaj…
Se këtë gjë mas te miri di ta bëj tani
Se këtë gjë mas të miri di të bëj tani

Më ler ni të qaj… qaj… qaj…
Se këtë gjë mas te miri di ta bëj tani
Se këtë gjë mas të miri di të bëj tani

Më ler ni të qaj… qaj… qaj…
Se këtë gjë mas te miri di ta bëj tani
Se këtë gjë mas të miri di të bëj tani
Reactions

Publicar un comentario

0 Comentarios